لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
صعود به 16 تیم برتر اروپا

صعود به 16 تیم برتر اروپا

دو تیم فوتبال یوونتوس و اتلتیکو مادرید از ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگی بانوی پیر به مصاف هم رفته اند و یووه امید زیادی به برتری با اختلاف دو گل و صعود به عنوان صدرنشین دارد.

مارکیزیو ساعاتی پیش از آغاز بازی با انفولانزای شدید رو به رو شد و ار ترکیب یووه خارج شد که این موضوع خبر بسیار بدی برای هواداران و کادر فنی یووه بود.

الگری تیم خود را با ترکیب : بوفون - لختشتاینر - بونوچی - کیه لینی - اورا - پریرا - پیرلو - پوگبا - ویدال - توز و یورنته به میدان فرستاد و یووه از سیستم 4 - 3 - 1 - 2 بهره برده است.

در نیمه اول یوونتوس مالکیت کامل توپ و میدان را در اختیار داشت و تیم سیمونه توپ را در اختیار بازیکنان یووه قرار می داد و تمایل زیادی به دفاع در مقابل حملات و فرارهای بازیکنان تورینی داشت.

در عوض تیم اسپانیایی در ضد حملات بسیار سریع عمل می کرد و چند مرتبه با توپ های بلند خود را به نیمه ی دفاعی یووه رساند اما جیجی بوفون با عکس العمل های دیدنی خود مانع از فروپاشی

یوونتوسی ها نیز در دقایقی از بازی در فاز تهاجمی موفق نشان دادند اما از برتری و مالکیت خود استفاده ی زیادی نکردند و دروازه ی تیم اتلتیکو با خطر جدی رو به رو نشد.

بازیکنان یووه در یک سوم زمین خودی بسیار ناهماهنگ و دستپاچه بازی می کردند که همین موضوع سبب می شد تیم حریف از اشتباهات بازیکنان خط میانی نهایت استفاده را ببرد و خود را به نزدیکی خط هجده قدم برساند.

در نهایت تلاش دو تیم در نیمه ی اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید و در بازی همزمان نیز تیم المپیاکوس با یک گل مقابل مالمو به پیروزی رسید. با این نتایج، یوونتوس تیم دوم صعود کننده از این گروه به مرحله ی بعدی می باشد.

در نیمه ی دوم یوونتوس در دقایق ابتدایی بسیار تهاجمی بازی کرد و چند موقعیت بسیار مناسب را برای گلزنی به دست آورد اما در هیچ کدام از این صحنه ها موفق به گلزنی نشدند.

یوونتوسی ها در نیمه ی دوم تا دقیقه ی 75، نمایش تهاجمی را از خود نشان دادند و تلاش زیادی برای گلزنی انجام دادند اما در 15 دقیقه ی پایانی بازی و با توجه به برتری تیم یونانی در مقابل تیم سوئدی، بیشتر سعی در کنترل بازی داشتند و با پاس های کوتاه در زمین خودی به فکر حفظ نتیجه بودند.

این موضوع در 10 دقیقه ی پایانی به بالاترین حد خود رسید و شاگردان الگری که به نتیجه ی مساوی راضی بودند، از دادن توپ به تیم حریف خودداری کردند و تنها به پاسکاری کوتاه پرداختند.

در نهایت داور دیدار سوت پایان بازی را به صدا درآورد و یوونتوسی ها با کسب 10 امتیاز تیم دوم گروه خود شدند و راهی مرحله ی بعدی شدند و در انتظار قرعه کشی دور بعد بازی ها هستند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: